شناسهٔ خبر: 5713 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رضايت مسافران از پاكسازي حريم راه‌هاي استان مازندران در نوروز ۹۴

پاکسازی جاده مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران از رضايت كاربران جاده اي از مقوله زيباسازي و پاكسازي حريم راههاي اصلي استان در ايام نوروز سال جاري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس علي محمد زاده ضمن اعلام اين مطلب افزود: از آنجا كه مازندران  همواره به عنوان يك استان پيش رو در زمينه جذب مسافر و گردشگر در طول سال علي الخصوص در ايام تعطيلات بوده ، لذا وجود يك راه ايمن و زيبا در اين استان به عنوان يك هدف اصلي همواره در سرلوحه كاري راه و شهرسازي استان مي باشد. از اين رو با توجه به تعطيلات ايام نوروز طرح ضربتي پاكسازي و زيبا سازي حريم راههاي اصلي استان از ۲۰ اسفند سال۹۳ به طور سراسري در سطح استان به اجرا درآمد كه خوشبختانه با تلاش و كوشش خستگي ناپذير راهداران عزيز با رضايت كاربران جاده اي همراه شد.

مدير راهداري راه و شهرسازي استان عنوان نمود : زيبا سازي و پاكسازي حريم راهها نياز به يك فرهنگ سازي وسيع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم بايد نسبت به اين مهم خود را مسئول بدانند.

وي در خاتمه تصريح كرد : در نوروز امسال با تلاش بي وقفه مجموعه همكاران اداره كل و ديگر دستگاههاي ذيربط توانستيم نقش كوچكي در كاهش تلفات ناشي از سوانح رانندگي در استان داشته ايم و اميدواريم در سال جديدبا همدلي و تعامل بيشتر و رعايت مقررات و قوانين توسط رانندگان شاهد سالي بدون سوانح رانندگي در كشور و استان باشيم.                           

نظر شما