شناسهٔ خبر: 57272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خسروی خبر داد:

شیب شیروانی محور تفرش- فرمهین اصلاح می‌شود

وحید خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش از اصلاح شیب شیروانی محور تفرش- فرمهین خبر داد و گفت: برای جلوگیری از واژگونی خودروها از کیلومتر ۲۵ تا کیلومتر۳۰ محور اصلاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مرکزی، وحید خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش یکی از علل تصادف خودروها را انحراف به چپ رانندگان و واژگونی خودروها دانست و گفت: در هر طرف جاده در حدود ده متر اصلاح شیب شیروانی انجام گرفته است که در صورت خواب آلودگی راننده واژگونی خودروها به حداقل خواهد رسید.

وی با اشاره به ترانشه برداری خاکی و سنگی در محور تفرش – فرمهین به میزان ۱۲ هزار متر مکعب افزود: افتادگی شانه راه در محور تفرش– فرمهین هر دو طرف به میزان ۵ کیلومتر نیز اصلاح شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این اقدامات طی دوماه خرداد و مرداد انجام شده است گفت: اجرای ماسه آسفالت و روکش محور تفرش – فرمهین به طول سه کیلومتر، درزگیری محور به طول پنج کیلومتر  و خط کشی به طول پنج کیلومتر  نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷۰ عدد انواع تابلوهای ایمنی راه اصلاح و نصب شده است گفت: یک دستگاه پل آبرو در محور تفرش –نقوسان –نوبهار مرمت و سه پارکینگ در محورهای تفرش-سلفچگان و تفرش –فرمهین احداث شده است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش، برداشت ترانشه خاکی به میزان پنج هزار متر مکعب  و ایجاد هره خاکی در پرتگاهها به میزان ۱۳ هزار مترمکعب و احداث شانه خاکی در محور تفرش– سلفچگان به میزان چهار کیلومتر، درزگیری، ماسه آسفالت و روکش آسفالت محور تفرش– نوبران و لکه‌گیری محورهای حوزه استحفاظی با آسفالت گرم ۱۷ تن طی این مدت انجام شده است.

وی یادآورشد: اجرای ماسه آسفالت و روکش محور تفرش– فرمهین به طول ۵ کیلومتر در هفته‌های آتی کلید خواهد خورد.

نظر شما