شناسهٔ خبر: 57322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نجف‌ قلی‌زاده خبر داد:

لکه‌گیری راه‌های شهرستان نیر با بکارگیری ۶۸۰ تن آسفالت گرم

مهدی نجف ‌قلی‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از بکارگیری ۶۸۰تن آسفالت گرم برای لکه گیری راههای اصلی ،فرعی وروستایی این شهرستان در ۴ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، مهدی نجف‌ قلی‌زاده با بیان اینکه این میزان آسفالت در حجم ۵هزار متر مربع و با هزینه بالغ بر ۱۳۶میلیون تومان انجام شده است، افزود: بزودی عملیات روکش آسفالت نیر– سراب بطول ۴کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرائی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت از ۱۲ مورد تجاوز به حریم راه بطور قاطعانه جلوگیری شده است، گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مبنی بر حفظ حریم راه که از مطالبات اصلی مردم و خط قرمز راهداری می باشد که در همین راستا ۴۲کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نیر تسطیح و آزادسازی گردیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر از اجرای ۱۵۰ شاخه گاردریل، لای روبی، زهکشی و دراواسیون ۲۹دستگاه پل، بتن ریزی شانه‌ها، شن‌ریزی ۱۳هزار متر مکعب از راههای شنی، تسطیح و تیغ اندازی ۱۴هزار متر مکعب راههای شنی و همچنین ۶ هزار و ۳۰۰متر مکعب خاکبرداری و ریزش برداری ها جهت اصلاح پیچ در جاده ها خبرداد و تصریح کرد: همچنین در این زمینه بیش از ۳۱هزار متر درزگیری، برفروبی و نمک پاشی ۹۰۰کیلومتر از راههای اصلی فرعی و روستایی با ۲۰۰تن نمک، نصب یک هزار و ۲۰۰ عدد بازتاب ایمنی وشستشوی بیش از ۹ هزارعدد علایم راهنمایی نیز جهت ایمنی راهها انجام شده است.

نجف‌قلیزاده در تشریح اقدامات ۴ ماهه اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر از آشکارسازی ۱۰نقطه حادثه خیز با سرعت‌گیرهای مجازی در جهت ایمن سازی محورها خبرداد و گفت: ایمن سازی ۶۶۵مورد تیرهای برق موجود در حاشیه راه ها با دپوی خاکی نیز از دیگر اقدامات راهداران سخت کوش شهرستان نیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیر افزود: نیروهای زحمت کش راهداری جهت خدمات‌رسانی به مردم شبانه روزی اماده انجام وظیفه می‌باشند.

نظر شما