شناسهٔ خبر: 57600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام عملیات بهسازی و مرمت روکش محور قدیم ساوه-تهران

آسفالت رییس اداره راهداری و حمل و نقل زرندیه از اجرای عملیات بهسازی و مرمت آسفالت محور قدیم ساوه- تهران خبر داد و افزود: به منظور ارتقاء کیفی محور مذکور، لکه گیری و مرمت آسفالت در محدوده شهر پرندک انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، رضا حاجتی رییس اداره راهداری و حمل و نقل زرندیه بیان کرد: ترمیم محور ساوه_تهران و همچنین عملیات هندسی سه راه رنگرز به منظور رمپ سازی نقاط حادثه خیز از دیگر اقدامات این اداره در خلال این پروژه بوده است.

وی با اشاره به اجرایی شدن این عملیات اظهار کرد: روند پیشرفت این پروژه،نسبتا خوب و با پیشرفت ۵۰ درصدی روبروست.

حاجتی با اشاره به اجرای عملیات دیوار حائل پل زیرگذر پرندک گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده و درخواست های شهروندان در راستای رفع مشکلات شهر پرندک، عملیات دیوار حائل پل زیرگذر شهر پرندک به عرض ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و به صورت دولاین رفت و برگشت در حال انجام می باشد که از جمله مزیت های آن می توان به دسترسی به شهرک صنعتی شهید مهدی پرندک، تردد وسایل نقلیه جهت سوختگیری از جایگاه اختصاصی پرندک و همچنین سهولت تردد ساکنین مسکن مهر شهر پرندک اشاره کرد.

وی با اشاره به آغاز این پروژه از پنجم مرداد ماه سال جاری بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و پانصد میلیون ریال انجام خواهد شد.

نظر شما