شناسهٔ خبر: 57659 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سفر به استان مرکزی

اسفندياری از پروژه‎های فرودگاه اراک بازديد کرد

حسین اسفندیاری قائم مقام مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايی ايران در امور فرودگاه‎ها از پروژه‎های بهسازی در دست اجرای فرودگاه اراک بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومي شركت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران، در اين بازديد كه ۳ شهريور، انجام شد، حسين اسفندياری از نزديك در جريان عمليات بهسازی فضای ترمينال، بهسازی ساختمان آتشنشانی و هدايت زمينی هواپيما و نيز ساخت ديوار حفاظتی محوطه يگان حفاظت فرودگاه قرار گرفت.

وی همچنين در نشستي صميمانه با كاركنان فرودگاه اراك ضمن شنیدن مشكلات و دغدغه‎هاي آنها برای پيگيری مشكل كمبود نيروی انساني این فرودگاه قول مساعد داد.

گفتنی است، فاز نخست عمليات بهسازی ترمينال شامل نمای ساختمان به پايان رسيده است و فاز دوم شامل بهسازی سنگفرش‎ها، ستون‎ها و سكوی دور ترمينال تا دو ماه ديگر به پايان می‎رسد. اجرای سومين مرحله آن نیز كه شامل سقف ترمينال و تهويه است به زودی آغاز مي‎شود و مجموع پروژه تا آبان ۹۷ به پايان مي‎رسد. همچنین عمليات بهسازی ساختمان آتشنشانی و هدايت زمينی هواپيما نيز به پيشرفت ۴۰ درصدی رسيده است و تا دو ماه ديگر ساخت ديوار حفاظتی محوطه يگان حفاظت فرودگاه به اتمام مي‎رسد.

نظر شما