شناسهٔ خبر: 57818 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت:

ایزدی پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان است

محمدسعيد ایزدی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به مناسبت هفته دولت، از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه به سوالات شهروندان در حوزه های مرتبط با معماری، شهرسازی پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی و همچنین دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه به سوالات خبرنگاران در حوزه‌های معماری، شهرسازی پاسخ می‌دهد.

یادآور می‌شود این معاونت دارای زیرمجموعه‌هایی همچون دفتر طرح‌ریزی شهری، دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران، دفتر معماری، طراحی‌شهری و بافت‌های واجد ارزش و همچنین دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری است.

خاطرنشان می‌کند که شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه شهرسازی و معماری است که با ریاست وزیر راه و شهرسازی و دبیری معاونت معماری و شهرسازی، سیاستگذاری بر دو حوزه پر اهمیت و البته پرچالش معماری و شهرسازی را انجام می‌دهد.

شهروندان می‌توانند برای گفتگو و ارایه نقطه‌نظرات و مشکلات خود پیرامون موضوعات مرتبط با شماره تلفن‌های ۸۲۲۴۴۴۰۴-.۰۲۱ و ۸۸۶۴۶۳۰۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

نظر شما