شناسهٔ خبر: 58469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آشکارسازی ۷۰ نقطه پرتصادف در استان همدان

حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آشکارسازی و شناسایی ۷۰ نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم با بیان اینکه ۱۰۶ نقطه در استان به عنوان محل هایی که تصادف در آن ها اتفاق می افتد شناسایی شده است، یادآور شد: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد و نقاط پرتصادف شناخته شدند که بر این اساس ۷۰ نقطه در همدان پر تصادف است.

وی افزود: تاکنون ۱۷ مورد از این نقاط شناسایی شده رفع و ۵ مورد نیز در دست اقدام است.

پرورشی خرم ادامه داد: همچنین علاوه بر نقاط یاد شده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای ۹ نقطه نیز درحال انجام  است .

معاون راهداری اداره کل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آنها متصور بوده اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: ۶۶۱ عدد ایمن سازی کم هزینه سرگاردریل ها،۴۰ مورد اصلاح پیچ خطرناک، ۴۸ مورد اصلاح تقاطع، ۹۸ مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و یکصد دستگاه احداث،تعمیر و نگهداری و تعریض پل ها در زمینه ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ابراز داشت: همچنین ۱۷۸ هزارو ۴۲۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در ۲۳۳ کیلومتر و ۱۴۰ هزارو ۸۴۹ مترمکعب ترانشه برداری در ۱۱۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان انجام شده است./

نظر شما