شناسهٔ خبر: 5865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

بارش موقت و پراکنده باران در نیمه شمالی/ دوشنبه؛ آرامش جو در اکثر نقاط کشور

بارش باران در شهر کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در نیمه شمالی کشور در ساعاتی از بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، درباره وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده گفت: امروز (۱۵ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در استا‌ن‌های نوار شمالی کشور مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش‌های موقت و پراکنده‌‌ای خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: از یکشنبه، با نفوذ جریانات شمالی از روی دریای خزر، دریا مواج می‌شود و بارش‌های پراکنده در سواحل شمالی، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور  رخ می‌دهد که با خاتمه سریع این جریانات شمالی، برای دوشنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت:‌ برای ساعاتی از بعد از ظهر امروز، نیمه شرقی خلیج فارس مواج  و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و برای دوشنبه هم مجددا با افزایش سرعت وزش باد آب‌های خلیج فارس مواج و طوفانی خواهند شد.

گودرزی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران گفت: امروز تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی از ساعات وزش باد رخ می‌دهد و فردا نیز در تهران همین شرایط را خواهیم داشت. حداکثر دمای امروز تهران به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد./

نظر شما