شناسهٔ خبر: 58693 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

توافق شرکت‌های هواپیمایی بر سر نرخ پروازهای اربعین/ تهران-نجف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

بلیت هواپیما مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی کشوری از توافق شرکت‌های هواپيمايی بر تعيين نرخ بليت عتبات در ايام اربعين، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: در توافقات صورت گرفته توسط مديران عامل شركتهاي هواپيمايي، قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف، بغداد و بلعکس ۲.۲ میلیون تومان و مشهد-نجف-مشهد ۲.۸ میلیون تومان تعیین شد.

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید از سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌های مبدأ و همچنین فرودگاه‌های مقصد (نجف و بغداد) مجوزها را اخذ و سپس به فروش بلیت اقدام کنند.

جعفرزاده اظهارداشت: قیمت پروازهای مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است و قیمت بلیت عتبات برای پروازهای اربعین در سایر شهرها نيز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت رفت و برگشت توافق شده است.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه همچنین نرخ بلیت یکطرفه تهران ـ نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و یک‌طرفه مشهد ـ نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است، تصريح كرد: اگرچه نرخ بلیت پروازهای خارجی آزاد است اما در راستای جلوگیری از هرگونه سودجویی، اين نرخ‌ها اعلام و مدت زمان آن از دوم‌ تا دوازدهم آبان‌ماه اعمال خواهد بود.

وي با بیان اینکه شرکت‌ها به زودی پس از اخذ مجوزها فروش بلیت‌های اربعین را آغاز می‌کنند،‌گفت: فهرست دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگی‌های مجاز بابت فروش بلیت پروازهای اربعین به زودی اعلام خواهد شد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه نرخ بلیت‌ها توسط شركت هاي هواپيمايي برمبنای نرخ ارز سامانه نیما و کمی پایین‌تر تعیین شد‌، گفت: شرکت‌های هواپیمایی برای رفاه حال زائران اربعین فعلاً نرخ‌ها را تعدیل کرده‌اند.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: ضمن راستی‌آزمایی نرخ بليت هاي خريداري شده از طريق سايت انجمن هرگونه تخلفي از طريق سايت سازمان هواپيمايي كشوري  به نشاني www.cao.ir  ارسال كنند.

نظر شما