شناسهٔ خبر: 58949 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد:

تأکید بر ارتقای ارزش‌های دفاع مقدس/ کشور در بستر جنگ اقتصادی و روانی است

علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز جنگ نظامی پایان یافته ولی جنگ اقتصادی و روانی در سراسر کشور همچنان باقی مانده است گفت: ۸ سال دفاع مقدس از یاد و خاطره هیچ یک از مردم کشور ما نمی‌رود، این ۸ سال به ما در س مقاومت و سلحشوری داد و به ما آموخت که می توانیم با هبستگی و اتحاد در برابر دشمنان پیروز باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی، علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سعید محمدزاده معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید سعید سیدعلایی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و همچنین جمعی از کارمندان این وزارتخانه برگزار شد.

سرهنگ افشاری در این مراسم با تأکید براینکه دشمنان ایران همواره از ابتدای انقلاب تا کنون تصمیم به تخریب کشور داشته‌اند گفت: با این وجود با تلاش بسیجیان و نیروهای نظامی توانستیم از تمام کشور دفاع کرده و وجبی از خاک آن را به دشمن ندهیم.

وی ادامه داد: در این راستا خوشبختانه دشمنان این مرز و بوم حتی با نفوذ در سایر کشورهای خاورمیانه و اشغال سوریه و یمن به اهداف شوم خود دست نیافته و ناکام ماندند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جنگ نظامی پایان یافته ولی جنگ اقتصادی و روانی در سراسر کشور همچنان باقی مانده است گفت: ۸ سال دفاع مقدس از یاد و خاطره هیچ یک از مردم کشور ما نمی‌رود، این ۸ سال به ما در س مقاومت و سلحشوری داد و به ما آموخت که می توانیم با هبستگی و اتحاد در برابر دشمنان پیروز باشیم.

سرهنگ افشاری ادامه داد: عربستان به عنوان یکی از قوی‌ترین کشورهای عربی منطقه حتی نتوانست در برابر ضعیف‌ترین نیروها مانند یمن پیروز شود چراکه مردم این کشور راه مقاومت را یاد گرفته و روز به روز در حال ارتقای وضعیت خود هستند.

وی با بیان اینکه ما هستیم و از تمامی ارزش‌های شهدا و نظام حمایت می‌کنیم گفت: ما امروز با وجود مشکلات اقتصادی فراوانی می‌توانیم با همکاری و اتحاد مقاومت کرده و با استقامت از این روزها عبور کنیم هرچند که شرایط بسیار سخت و دشوار برای همه ما محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید براینکه ما باید مراقب جنگ روانی به راه انداخته از سوی دشمن باشیم گفت: آن‌ها قصد ضربه وارد کردن به جامعه را داشته و نمی‌خواهند که مراسم گرامی‌داشت این روزها برگزار شود ولی ما نباید تسلیم شده و با محترم شمردن ارزش‌ها و حضور در این جلسات مانع تحقق اهداف شومشان شویم./

نظر شما