شناسهٔ خبر: 59246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل

بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی عنبران ـ سرو آباد

آسفالت محبوب حیدری مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی عنبران - سرو آباد به طول ۴کیلومتر بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیر کل راه وشهرسازی استان به همراهی هیات اعزامی از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی عنبران - سرو آباد به طول ۴کیلومتر و با اعتبار هزینه شده تا کنون بالغ بر ۱۱۴۰۰ میلیون ریال ، بازدید کرد.در ادامه بازدید حیدری نسبت به تسریع اتمام پروژه با رعایت کیفیت استاندارد پروژه تاکید کرد.

شایان ذکر است این پروژه از سال ۹۶ شروع شده و تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بالغ بر ۱۱۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است همچنین از مشخصات فنی آسفالت ریزی یک لایه اساس به عرض ۷ متر ویک لایه آسفالت بعرض  ۵.۵ متر  به ضخامت ۶ سانتیمتر را می توان نام‌برد .

هدف از اجرای این پروژه برقراری ارتباط مناسب و تامین دسترسی مطلوب و رضایتمندی اهالی منطقه می‌باشد که درسهولت تردد، کاهش زمان سفر و باعث رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه می‌شود.

این مسیر راه ارتباطی دو روستای پلا زیر و سرو آباد که از برادران اهل تسنن و از توابع بخش عنبران شهرستان نمین استان اردبیل می‌باشد.

نظر شما