شناسهٔ خبر: 59266 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ۱۱ مهر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و رییس دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری این دوره انتخابات در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ۹۷ در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، علیرضا مصطفی زاده با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در روز چهارشنبه ، ۱۱مهرماه ۹۷ در شهر بجنورد و ۴ شهر استان اظهار داشت: این دوره انتخابات که در کشور به عنوان هشتمین دوره و در خراسان شمالی با عنوان پنجمین دوره برگزار خواهد شد در محل دانشگاه‌های پیام نور شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و جاجرم می‌باشد.

وی به تعداد نامزدهای انتخابات پنجمین دوره اشاره کرد و افزود : در این دوره انتخابات ۳۱ نفر نامزد واجد شرایط ثبت نام نمودند که پس از بررسی صلاحیت و بعضاً استعفا این تعداد به ۲۵ نفر در رشته های عمران، معماری، تأسیسات برقی و تأسیسات مکانیکی رسید.

لازم به ذکر است سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی دارای ۳۹۱۲ عضو دارای پروانه اشتغال و فاقد پروانه اشتغال در ۷رشته اصلی معماری،عمران،تأسیسات برقی،تأسیسات مکانیکی،شهرسازی،نقشه برداری و ترافیک می‌باشد.

نظر شما