شناسهٔ خبر: 59622 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر خبر داد:

قدردانی از تلاش‌های علمی ۳ کاپیتان مامور شرکت کشتیرانی در سازمان بنادر

تقدیر اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی طی مراسمی از خدمات ۱۵ ساله سه کاپیتان باتجربه مامور شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در این سازمان قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین یونسی معاون اداره کل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی با اعلام این خبر، تجربیات و تخصص ماموران شرکت کشیترانی در سازمان بنادر را طی ۱۵ سال گذشته در ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور موثر دانست.

وی در این مراسم که روسای ادارات آزمون و استاندارد های دریانوردان و کارشناسان اداره کل امور دریانوردان حضور داشتند، گفت : سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان تنها مرجع دریایی کشور مجاز به تصویب استانداردهای آموزشی(بر اساس کنوانسیون STCW)، صدور مجوز به موسسات و دانشگاهها برای برگزاری دوره های آموزش دریانوردی، برگزاری آزمون های شایستگی  و صدور اسناد دریانوردی در کشور است.

معاون اداره کل امور دریانوردان همچنین نقش سازمان بنادر و دریانوردی را در تربیت دریانوردان و ارتقای سطح علمی دریانوردان کشور بسیار حائز اهمیت خواند.  

بر اساس این گزارش، کاپیتان سوادکوهی، کاپیتان فرهنگی و کاپیتان علیپور طی یک دهه و نیم گذشته با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و آزمون‌های شایستگی مطابق با کنوانسیون STCW، سهم بسزایی در رشد و ارتقای مهارتی دریانوردان داشته اند. 

نظر شما