شناسهٔ خبر: 60277 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل، لجستیک و گمرک اتاق بازرگاني ايران:

اسلامی از سوابق اجرایی خوبی در حوزه حمل و نقل برخوردار است/ سابقه خوب اسلامی در همکاری با بخش خصوصی

مجتبي بهاروند رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل، لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران گفت: اسلامی از سوابق خوبی در حوزه حمل و نقل برخوردار است و به نظر می رسد که انتخاب شایسته ای برای وزارت راه‌و‌شهرسازی باشد.

مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی با اشاره به سوابق محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه‌و شهرسازی اظهار کرد: اسلامی رزومه بسیار خوبی در زمینه حمل‌و‌نقل دارد و می‌تواند اقدامات اثربخشی در حوزه حمل‌و‌نقل انجام دهد.

وی پیشنهاد محمد سلامی به عنوان وزیر راه‌و‌شهرسازی از سوی رییس‌جمهور را انتخاب شایسته ای برشمرد و ادامه داد: اسلامی سوابق اجرایی زیادی اعم از فرمانداری استان مازندران، قائم مقامی سازمان صنایع هوا‌و‌فضا و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیما سازی ایران را در کارنامه خود دارد.

رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل و لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت وزارت راه‌و‌شهر‌سازی به صنعت هوانوردی مربوط است و با توجه به اینکه اسلامی سوابق خوبی در این حوزه دارد می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای این وزارتخانه باشد.

بهاروند ادامه داد: اسلامی در سابقه اجرایی خود، تعامل بسیار خوبی با بخش خصوصی و اتاق بازرگانی داشته است و قطعا می‌تواند اقدامات مثبتی را با همکاری بخش خصوصی در حوزه حمل‌و‌نقل رقم بزند. 

رییس کمیسیون حمل‌و‌نقل و لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه حمل‌و‌نقل، راهداری و شهرسازی از جمله فعالیت‌های عمده وزارت راه‌و‌شهرسازی را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی آینده راه‌و‌شهرسازی باید موضوع حمل‌و‌نقل را اکیدا مورد توجه قرار دهد و اقداماتی را در ژیش گیرد تا حضور ایران در کریدورهای بین المللی افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم توجه وزیر آینده راه‌و‌شهرسازی به فرسودگی ناوگان حمل‌و‌نقل گفت: نبود متولی خاص، ناوگان حمل‌و‌نقل را در کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده به طوری‌که اعتصاب کامیونداران نیز تا حدودی به این موضوع مرتبط بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اتاق‌های بازرگانی، پارلمان بخش خصوصی است، افزود: انتخاب اسلامی به عنوان وزیر راه‌و‌شهرسازی با توجه به سوابق اجرایی بسیار خوب و توانمندی او در تعامل با بخش خصوصی، انتخاب بسیار شایسته ای است.

نظر شما