شناسهٔ خبر: 60283 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مقصود اسعدی سامانی عنوان کرد:

حمایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران از اسلامی/ انتخاب اسلامی می‌تواند به رفع مشکلات صنعت هوانوردی کمک کند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی و نایب رییس فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران ضمن اعلام حمایت این نهادها از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت: انتخاب اسلامی می‌تواند به رفع مشکلات صنعت هوانوردی کمک کند.

مقصود اسعد سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی و نایب رییس فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن اعلام حمایت از محمد اسلامی عنوان کرد: با توجه به تجربیاتی که ایشان در حوزه هوایی داشته و مسئولیت‌هایی مانند مدیریت شرکت بزرگ هواپیماسازی ایران، عضویت در شورای عالی هواپیمایی کشوری، عضویت در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان، ستاد مدیریت بحران، کمیته دائمی پدافند غیرعامل و انجام فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، به نظر می‌رسد انتخاب ایشان، انتخاب اصلحی بوده که از سوی رییس جمهور صورت گرفته است.

سامانی تاثیر انتخاب اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی بر صنعت هوانوردی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حوزه هوایی حضور ایشان را در راس وزارت راه و شهرسازی مثبت می‌بینیم و فکر می‌کنیم که انشاالله با دانشی که ایشان در حوزه هوایی دارد، می‌تواند به رفع مشکلاتی که صنعت حمل‌ونقل هوایی با آن دست به گریبان است، کمک ارزنده و شایانی داشته باشد.

وی ادامه داد: طبیعتا ما به لحاظ آنکه ایشان را عضوی از مجموعه صنعت می‌بینیم، نهایت هماهنگی و همکاری را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های ایشان خواهیم داشت و انجمن شرکت‌های هواپیمایی حمایت همه جانبه خود را به صورت تمام و کمال از ایشان اعلام می‌کند.

نایب رییس فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران با اعلام حمایت این فدراسیون از اسلامی گفت: امیدواریم نمایندگان محترم مجلس با رای مثبت به ایشان کمک کنند که مدیریت ایشان بتواند مسائل و مشکلاتی که حمل‌ونقل هوایی و به صورت کلی صنعت حمل‌ونقل کشور با آن دست به گریبان است، بر طرف شود.

وی افزود: با توجه به شناختی که از ایشان دارم فکر می‌کنم حضور ایشان در وزارت راه می‌تواند موثر و مثبت باشد.

 

نظر شما