شناسهٔ خبر: 60333 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

محمد اسلامی تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دارد/ گزینه پیشنهادی وزات راه و شهرسازی فردی پیگیر و دارای سابقه مدیریتی مناسب است

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوار هستیم با حضور محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی شاهد توسعه و توجه بیشتر در بخش‌های راه، شهرسازی، هواپیمایی، بندری و دریایی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ولی داداشی در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کشور در برهه حساس کنونی نیازمند توسعه همه جانبه در بخش های مختلف زیر مجموعه این وزارتخانه هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم محمد اسلامی با توجه به سابقه ای که در کارنامه کاری خود دارد در صورت کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد مناسبی  در وزارت راه وشهرسازی داشته باشد.

نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت از سابقه مدیریتی و عملکرد محمد اسلامی در زیر مجموعه وزارت راه، بیان کرد: اسلامی در سمت های اجرایی خود که به طور مثال می‌توان به استانداری مازندران اشاره کرد، تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی و نظارتی داشته و به نظر می‌رسد بتواند نظر مثبت مجلس را جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی به دست آورد.

نماینده مردم آستارا در مجلس، گفت: امیدوار هستیم با حضور محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی شاهد توسعه و توجه بیشتر در بخش های راه، شهرسازی، هواپیمایی، بندری و دریایی باشیم.

نظر شما