شناسهٔ خبر: 60384 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:

مشارکت در دوره هشتم انتخابات نظام مهندسی بیش از دوره قبل بود

محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مراسم اعطای اعتبارنامه‌های هیات مدیره نظام  مهندسی ساختمان گفت: پیش‌بینی می‌شد کاهش مشارکت را پیش رو داشته باشیم، در حالی که در دوره هشتم به لحاظ تعداد بیش از دوره قبل توانستیم مشارکت را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نادر محمدزاده، رییس دستگاه نظارت بر هشتمن دوره انتخابات نظام مهندسی و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در مراسم اعطای اعتبار نامه‌های هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان که روز گذشته، ۳ آبان ۱۳۹۷ با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار شد، گفت: به سهم و وظیفه خویش در وهله نخست از مهندسان تشکر می‌کنم. پیش‌بینی می‌شد کاهش مشارکت را پیش رو داشته باشیم، در حالی که به لحاظ تعداد بیش از دوره قبل توانستیم مشارکت را حفظ کنیم.

وی افزود: در این دوره سپاسگزارم از عزیرانی که خود را به عرصه انتخاب گذاشتد. به بیش از ۱۷۰ نفر در این دوره رای داده شد و کف رای منتخبان تقریبا ۳ برابر شد.

وی اضافه کرد: با تشکر از وزارت راه و شهر سازی و معاونت مسکن و ساختمان می‌خواهم بگویم انتخابات خوب برگزار شد و در تهران روشی کاملا مکانیزه داشتیم و فضای کلی انتخابات از سلامت برخوردار بود.

در ادامه این مراسم احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان سخنان خود را با تسلیت به ضایعه درگذشت زنده یاد سپندیان آغاز کرد.

وی  گفت: از وزارتخانه به دلیل برگزاری به موقع و با نظم انتخابات تشکر می‌کنم. اتفاقی که در دوره هشتم افتاد، نقطه عطفی در حرکت‌های آینده سازمان‌های نظام مهندسی خواهد بود.

خرم با تاکید بر مهارت آموزشی در سازمان‌ها گفت: وظایف تعجیل شده‌ای در سازمان نظام مهندسی داریم که مهم‌ترین آنها برنامه‌ریزی مهارت‌های آموزشی است که در وزارتخانه‌ها این تایید شد. سازمان نظام مهندسی دخالت ناچیزی داشت و  بخش خصوصی آموزش لازم را اجرا کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران همچینن اضافه کرد: جامعه باید به پیش‌نیاز  آموزش مهارتی اهمیت خاصی بدهد. آموزش مهارتی بسترساز اشتغال فارغ‌التحصیلان است و شاید دومین روش پیشگیری از فساد و تبعیض باشد.

به گفته خرم، لازم است با تخلفات آشکار در لحظه برخورد و همچنین پروسه تعلیق پروانه کوتاه‌تر شود.

اسامی اعضای اصلی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران که در این مراسم به آنها اعتبارنامه اعطا شد، به شرح زیر است:   

احمد خرم، رییس هیت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پیام رییسی، حمزه شکیب، مهیار فرنیا، بیژن خطیبی، مجید گودرزی، جهانگیر رستم‌زاده، مجتبی عامری‌نیا، بیتا جمالی، مجتبی صابری، بهمن مومنی‌مقدم، کامبیز رضوی، حسن زیاری، محمد طاهری، الهه رادمهر، سعید سعیدیان، حسام‌الدین راعی، علی‌اکبر نبی‌ئی، حسن یگانگی، غلامرضا آزادمنجیری، علی کریمی، کامران تیموری و سیدمحمد هاشمی، از اعضای اصلی هیات مدیره نظام  مهندسی ساختمان تهران هستند که در این مراسم به آنها اعتبارنامه اعطا شد.

همچنین در این مراسم به ۶ عضو علی‌البدل هیات مدیره نیز اعتبارنامه اهدا شد./

نظر شما