شناسهٔ خبر: 60415 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون پارلمانی رییس جمهور:

"اسلامی" براساس شایستگی ها انتخاب شده است

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه هر ۴ وزیر پیشنهادی با رای بالا موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس می شوند،‌گفت: "اسلامی" براساس شایستگی ها انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا حسینعلی امیری، درباره تصمیم مجلس برای چهار وزیر پیشنهادی وزارتخانه‌‌های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی گفت: به جلسه فردا در مجلس بسیار امیدوار هستیم و چهار وزیر پیشنهادی در این مدت گفت‌‌وگوهای سازنده‌‌ای با نمایندگان مجلس داشته‌اند.

وی ادامه داد: آقایان اسلامی، دژپسند، شریعتمداری و رحمانی در چند روز گذشته در کمیسیون‌‌ها و فراکسیون‌‌های مختلف حضور پیدا کرده و برنامه‌‌های خود را درباره حوزه‌‌‌های مختلف به نمایندگان مجلس ارایه کرده‌‌اند.

معاون پارلمانی رییس‌‌‌جمهور اضافه کرد: ان‌شالله در جلسه رای اعتماد، نمایندگان مجلس به وزرای پشنهادی،‌ هر چهار وزیر با رای بالا موفق به کسب اعتماد از مجلس می‌‌شوند. 

امیری در پاسخ به این سوال که آیا وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی می‌‌‌تواند این وزارتخانه را از حواشی ایجاد شده در چند سال اخیر رها سازد؟ اظهار داشت: آقای اسلامی بر اساس شایستگی انتخاب شده است.

نظر شما