شناسهٔ خبر: 60546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان خبر داد:

اصلاح شیب شیروانی محور آشتیان- حاتم آباد

راهسازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان از اصلاح شیب شیروانی محور آشتیان- حاتم آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان از اصلاح شیب شیروانی محور آشتیان- حاتم آباد خبر داد و گفت: پاک سازی حریم و تنظیم شیب شیروانی محور آشتیان – حاتم آباد با حجم ۵۰۰ هزار مترمربع و محور آشتیان-راهجرد و فرمهین  به طول ۵۲ کیلومتر طول انجام شده است.

علی واشقانی یکی از علل تصادف خودروها را انحراف به چپ رانندگان و واژگونی خودروها دانست و گفت: در هر طرف جاده در حدود  ۸ متر اصلاح شیب شیروانی انجام گرفته است که در صورت خواب آلودگی راننده واژگونی خودروها به حداقل خواهد رسید.

وی با اشاره به احداث دو مورد راه انحرافی به منظور احداث پل زیرگذر دوراهی کردیجان  و تخریب پل راه آهن در محور آشتیان-راهجرد افزود: عملیات خاکبرداری این پروژه به میزان ۱۰ هزار مترمکعب و ۹۰۰ مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این اقدامات طی ۶ ماه  انجام شده است گفت: انجام شانه سازی و رفع نقاط پرتگاهی در محور آشتیان-راهجرد به طول دو کیلومتر و شانه سازی محور آشتیان – حاتم آباد بطول ده کیلومتر و به حجم ۲۰هزار مترمکعب خاکریزی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه درکل راههای حوزه استحفاظی شهرستان آشتیان  ۲۰۰ عدد تابلوهای هشداردهنده  نصب شده است گفت:  نسبت به لکه گیری با آسفالت سرد و گرم در محورهای حوزه استحفاظی بصورت امانی تخر انجام شده است.

به گفته‌ی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان، تسطیح و ریگلاژ کلیه راه‌های خاکی روستائی  به میزان ۲۱۰هزار متر مربع و شن ریزی راه خاکی آهو-گیان تفرش به میزان ۵ کیلومتر طی این مدت انجام شده است.

نظر شما