شناسهٔ خبر: 60636 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه سمنان خبر داد:

فرودگاه سمنان کاملا آماده برقراری پرواز است/ دليل اصلی لغو پرواز در دست بررسی است

فرودگاه سمنان مدير فرودگاه سمنان با بيان اينکه پرواز لغو شده سمنان – مشهد فوق العاده بوده نه برنامه‌ای، از آمادگی کامل اين فرودگاه برای برقراری پروازهای برنامه‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوايی ايران، حسين شجاعی با اعلام اين خبر عنوان كرد: علت لغو پرواز روز گذشته (هشتم آبان) در حال بررسي است و به زودي اعلام خواهد شد. 

مدير فرودگاه سمنان با بيان اينكه اين فرودگاه كاملا آماده برقراري پرواز است، افزود: تمام امكانات و تجهيزات امنيتي در فرودگاه فعال شده است و سطوح پروازي و باند نيز كاملا آماده نشست و برخاست هستند.

در اين باره همچنين ميرسعيد صفي نيا، مديركل فرودگاه مهرآباد گفت: شركت هواپيمايي براي تاييد پرواز روز سه شنبه با فرودگاه مكاتبه كرده بود و مجوز لازم از سازمان هواپيمايي كشوري نيز روز قبل از پرواز صادر شده بود.

وی نقل قول منتشر شده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه علت لغو پرواز سمنان- مشهد ناهماهنگی فرودگاه مهرآباد بوده است را رد کرد و گفت: لغو اين پرواز فوق العاده به مهرآباد ارتباطي نداشته است.

نظر شما