به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ، نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:در راستای عملی نمودن منشور حقوق شهروندی و شفافیت در امور و توجه به الكترونیكی نمودن فعالیتهای اداری و تسهیل در امور شهروندان و مراجعان ، اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان یزد از چند سال گذشته طراحی و اجرایی نمودن دو سامانه جامع نظارت عالیه و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بكار مهندسی را در دستور كار خود قرار داده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد، مراحل اولیه طراحی هر دو سامانه انجام و سامانه جامع نظارت عالیه از ۲سال پیش اجرایی و سامانه جامع صدور پروانه اشتغال بكار مهندسی نیز پس از طی مراحل اولیه ، از ابتدای مرداد ماه سالجاری بصورت آزمایشی جهت صدور پروانه اشتغال بكار حرفه مهندسی بكار گرفته شد و پس از طی مرحله آزمایشی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ابلاغ گردیدکه از ابتدای آبان ماه سالجاری كلیه ی مهندسین دارای پروانه اشتغال بكار مهندسی ، جهت صدور ، تمدید ، ارتقاء و تغییر در پروانه اشتغال بكار حرفه مهندسی خود ملزم به ثبت اطلاعات و مدارك مورد نیاز در سامانه مذكور به آدرس WWW.YAZDPEK.IR میباشند.
نظر شما