شناسهٔ خبر: 61040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شصت و هشتمین جلسه شورای مسکن استان مازندران عنوان شد:

تلاش برای حل موانع و مشکلات مسکن مهر استان

جلسه شصت و هشتمین جلسه کارگروه شورای مسکن استان مازندران با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری ،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدمات رسان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ، رازجویان مدیر کل دفتر فنی استانداری در این نشست اظهار امیدواری نمود با پیگیری و تلاش همه دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه و شهرسازی شاهد به سرانجام رسیدن پروژه های مذكور باشیم.

رازجویان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیكی پروژه های مسكن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه‌های مذكور نیز هر چه زودتر اجرایی شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری در ادامه تصریح كرد: مسكن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده ای محسوب شده ، از این رو بر طرف كردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها می تواند عاملی مهمی در جهت تعامل ، همدلی و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشكلات با همفكری دستگاه ها مرتفع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در شورای تامین مسکن استان و کمیته های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می شود تصریح نمود : انشااله با تعامل و همدلی تمامی دستگاههای مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم.

دراین نشست درخصوص حل مشکل فاضلاب پروژه های ۳۴۶ واحدی مسکن مهر سلطان محمد طاهر بابل و ۳۲۰ واحدی  تیرنگ نوشهر مقرر شد شرکت آب فاضلاب استان پیگیری های لازم در رابطه با تامین اعتبار هزینه های مورد نیاز از طریق وزارت نیرو را بعمل آورد.

همچنین در خصوص راه اندازی فاز دوم فاضلاب پروژه ۸۷۰ واحدی پیلم کتی بهشهر و سیستم تصفیه فاضلاب ۲۸۰۰ واحدی سارویه ، اقدام لازم از سوی شرکت آبفای استان بعمل آید.  

همچنین مقرر شد اداره کل تجهیز مدارس طراحی مناسب جهت تامین فضای آموزشی به تعداد حداقل ۱۲ کلاس برای مقاطع تحصیلی مختلف در زمین موجود و همجوار پروژه ۲۸۰۰ واحدی  سارویه بعمل آورد.

در پایان جلسه مقرر شد اداره کل راهداری مساعدت لازم درخصوص مخلوط ریزی و تسطیح خیابان های اصلی و فرعی و محوطه جلوی بلوکهای در حال احداث مجموعه سارویه و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان انجام و همکاری لازم درخصوص صدور سند اعیانی مالکیت واحدهای ساخته شده بعمل آورند.

نظر شما