شناسهٔ خبر: 61423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پروژه‌های مسکن مهر استان هنوز تکمیل نشده‌اند/معوق ماندن خدمات زیربنایی و روبنایی بلوک‌های مسکن مهر

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بلاتکلیفی پروژه‌های مسکن مهر در استان گفت: در سال‌های قبل با وجود اعلام اختتامیه هنوز درصدی از کار باقی ماند و بخشی از آماده‌سازی‌ها و خدمات روبنایی به مراحل پایانی نرسیده و آسفالت‌ها هنوز کامل نشده است.

داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری درباره آخرین وضعیت برخی پروژه‌های مسکن مهر استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مراحل اتمام پروژه‌های مسکن مهر با توجه به خدمات زیربنایی در برخی بلوک‌ها به پایان نرسیده است. از سال‌های قبل با وجود اعلام اختتامیه هنوز درصدی از کار باقی مانده و آماده‌سازی‌ها و آسفالت‌ها هنوز تکمیل نشده است.

این مدیر استانی در ادامه توضیح داد: در واقع مراحل تکمیل عملیات اجرایی بلوک‌هایی از ساختمان‌ها انجام نشده است و هنوز بسیاری از آن‌ها دارای انشعاب یا آسانسور نیستند و ما توانستیم آنها را در اولویت قرار دهیم و با انعقاد قرارداد در حال پی‌گیری هستیم.

حسینی درباره پروژه‌های مسکن مهر شهر بروجن نیز گفت: به تازگی آماده‌سازی مسکن بروجن را نیز در دستور کار داشتیم و با شهرداری توافق شده با تهاتر زمین مشکلات این بخش را رفع کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص اعتبار به استان با توجه به وضعیت اقلیمی و سردسیر بودن اضافه کرد: در استان ما با توجه به شرایط اقلیمی خاص لازم است که وزارتخانه شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرد. در استان چهارمحال در فصل سرما نمی‌توان پروژه را پیش برد و فقط در شهر لرگان تا حدودی شرایط مساعد است و انتظار داریم اعتبار به موقع به استان برسد./ 

نظر شما