شناسهٔ خبر: 61520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد:

افزایش توجه کارکنان به نماز نقش بسیار موثری بر افزایش کارایی آنان دارد

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : ادای نماز جماعت در ادارات و افزایش توجه کارکنان به نماز نقش بسیار موثری در افزایش کارآیی آنان، رعایت محرمات، انجام واجبات و سالم سازی مکان های اداری دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، حسن ربانی ارشد در شورای اقامه نماز اداره کل ضمن تقدیر از فعالان نماز و حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد: امیدورام با نمازی شدن نیروها و همکارانمان ، کارها و رسیدگی به امورات ارباب رجوع نیز نمازی و به موقع ، سریع و بدون نقص انجام شود.

وی همچنین در این جلسه خواستار رفتار و کردار بدون مشکل از نمازگران شد و گفت: چهره های مذهبی و نمازی بیشتر از دیگر همکاران باید در انجام کار مراجعان و ارباب رجوع ها کوشا باشند.

وی همچنین ضمن پاسخ به درخواست مدیر ستاد اقامه نماز استان در خصوص مسجد محور بودن محلات بیان کرد: ما می توانیم تلاش کنیم در بازآفرینی شهری این خواسته را حدالممکن عملی نماییم.

ربانی در خصوص ساخت مسجد که خود صالحات باقیات است بیان کرد: اگر جایی لازم باشد که مسجدی احداث و کمبود این مکان مقدس احساس شود از هیچ تلاشی جهت ایجاد مسجد که در حیطه این اداره کل است فروگذار نخواهیم شد.

وی در خصوص تغییر کاربری زمین اوقافی  به مذهبی در یکی از شهرکهای شهرستان ملایر  جهت احداث مسجد قول مساعد داد.

وی در پایان خواستار برگزاری جلسات اداری در وقت غیر از نماز خصوصا در وقت های غیر اداری شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم و میلاد امام صادق(ع) بیان کرد: خوشحالم در اداره ای هستم که بهتر برگزار شدن و اشاعه نماز از دغدغه های این سازمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی حلم با بیان اینکه ساختمانهای آباد و محلات آباد قدیمی استان بیشتر مسجد محور هستند، گفت: یکی از نمادهای کشورهای اسلامی نوع سازه ساختمانهای آن مانند ارتفاعات منازل، نوع مشرفیت خانه ها به همدیگر و مسجد محور بودن است.

وی ادامه داد: همچنان که ما گذشتگان را قضاوت می کنیم آیندگان نیز ما را قضاوت خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص وظایف درون و بیرون سازمانی سخنانی ایراد نموده و گفت: از اداره کل راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وظایف برون سازمانی در خصوص نماز از جمله جانمایی و واگذاری زمین جهت ساخت در شهرهای جدید و مساکن مهر شد.

نظر شما