شناسهٔ خبر: 61829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت:

آغاز ساخت ۱۰ فقره دور برگردان عریض در گلستان

سیدمناف هاشمی در مراسمی متمرکز با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان گلستانی، عملیات اجرایی احداث ۱۰ فقره دور برگردان عریض در معابر مواصلاتی و بزرگراهی استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، سیدمناف هاشمی، استاندار گلستان در آیین کلنگ زنی احداث این بریدگی‌ها در محدوده سرخنکلاته گرگان اظهارداشت: جاده‌ها و راه‌های ارتباطی گلستان برازنده و در شان مردم نیست و ایمن سازی جاده‌های گلستان از اولویت‌های کاری در استان است.

هاشمی ادامه داد: استان گلستان در مسیر استان‌های مازندران، سمنان و خراسان شمالی، شاهراه ارتباطی در شمال و شمال شرقی کشور است و نقش تاثیرگذاری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای ایفا می‌کند.

وی گفت: اگر جاده های گلستان از امنیت بیشتری برخوردار بود، شاید این اتفاقی که برای رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون وی رخ داد، نمی‌افتاد و ما افراد با لیاقت و دلسوزی را از دست نمی‌دادیم.

استاندار گلستان بر عادلانه بودن توزیع احداث این دوربرگردان‌ها در استان تاکید کرد و گفت:حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این دوربرگردان‌های حادثه ساز در نظر گرفته شده که پس از مکان یابی این نقاط، تا پایان سال ۹۸به بهره‌برداری می‌رسد.

در ۱۵۰ کیلومتر از بزرگراه های استان ۸۰ بریدگی و ۹۷ تقاطع همسطح فرعی و اصلی وجود دارد.

نظر شما