شناسهٔ خبر: 61887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دبیر كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان صورت گرفت:

برگزاری هفتمين جلسه كارگروه امور زير بنايی و شهرسازی گلستان

جلسه دبیركارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری هفتمین جلسه این كارگروه در سالجاری و بررسی۳۴ دستور كار با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،حسین محبوبی مدیركل راه وشهرسازی استان و دبیر كارگروه در این باره افزود:درهفتمین جلسه كارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان كه درمورخ ۹۸/۹/۱۱محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این كارگروه شامل تعیین كاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی ، افزایش سطح اشغال و تغییر كاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

محبوبی افزود: در ادامه این جلسه مغایر تهای طرح جامع شهرستان کلاله ، بندر ترکمن و فاضل آباد و بررسی طرح هادیمینودشت ، مطرح  و با توجه به قوانین و بخشنامه های موجود برخی از موارد درخواستی مصوب و بامابقی نیز مخالفت گردید كه مصوبات كامل این جلسه متعاقبا از طریق پایگاه خبری این اداره كل به آدرس www.golestanrud.ir به اطلاع همه هم استانیهای گرامی رسانده میشود.

كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیر كل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار می‌شود.

نظر شما