شناسهٔ خبر: 61983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان كردستان بیان کرد:

تاثیر مستقیم توسعه محورهای مواصلاتی بر توسعه پایدار کردستان

شهرام ملکی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی کردستان:گفت: توسعه راه ها و محورهای مواصلاتی می تواند در مسیر توسعه پایدار استان کردستان نقش مستقیمی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کردستان، شهرام ملکی در جلسه تعیین تکلیف نقاط پر حادثه جاده‌های برون شهری استان کردستان، اظهارداشت: طی چند سال گذشته توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان با شتاب مناسبی در دست اقدام بوده و در صورت پایان یافتن این طرح ها تاثیرات فراوانی بر روند توسعه پایدار استان را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تسریع در روند اجرای طرح های راهسازی باید با جدیت پیگیری شده و هر چه سریعتر با تعیین پیمانکاران توانمند روند انجام این پروژه ها را تسریع بخشید.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی کردستان:ادامه داد: در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای ارتباطی استان کارگاه‌های راهسازی فعال بوده و امیدواریم با این روند در آینده نزدیک شاهد اتمام این طرح‌ها و توسعه همه جانبه محورهای مواصلاتی استان باشیم.

ملکی با بیان اینکه با هدف کاهش حوادث در جاده های استان ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان در اولویت قرار دارد، یادآور شد: به منظور ارتقا سطح ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه در محدوده کارگاه های راهسازی در سطح استان رعایت نکات ایمنی و ترافیکی با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رانندگی در اولویت قرار دارد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در بحث راه های مواصلاتی روستایی نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است و در این رابطه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه کشاورزی، احشام و تسهیل در تردد روستاییان واقع در حریم راه های استان تدابیر مورد نیاز برای تعریض و احداث زیرگذرها و روگذرهای محورهای روستایی پیش بینی شده است.

نظر شما