شناسهٔ خبر: 63065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری استان خبر داد:

طرح کنترل ناوگان مسافربری همدان اجرایی می‌شود

ناوگان رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طرح کنترل و بازدید ناوگان مسافربری در پایانه‌های همدان اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، وحید سخاییان، رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با بیان اینکه طرح كنترل و بازدید ناوگان مسافربری با هدف شناسایی وضعيت موجود حمل و نقل استان در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، اظهار داشت: ارتقای سطح خدمات مسافربری، ارایه خدمات حمل و نقلي مطلوب به مسافران، نظارت بر شرکت‌های مسافربری و افزایش ایمنی تردد از دیگر اهداف طرح كنترل ناوگان مسافربری است.

وی افزود: این طرح به شکل دوره‌ای و مستمر در طول سال اجرایی می‌شود.

سخاییان ادامه داد: در این طرح که با حضور نمایندگانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، کارشناسان فنی پایانه‌های مسافربری، نماینده انجمن‌های شرکت‌های مسافربری و سازمان پایانه‌های شهرداری همدان انجام شد، تعدادی از ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی، میدل باس و سواری کرایه پایانه های مسافربری انقلاب، اکباتان و سفیدآبی کنترل و بازرسی شد.

این مسوول در ادامه توضیح داد: بررسی ظاهری ایمنی ناوگان، صورت وضعيت‌ها، كارت سلامت، لباس فرم، كارت هوشمند، معاینه فنی، کنترل سيستم سرمايش و گرمايش، وجود كپسول آتشنشانی و مواردی دیگر از جمله اقدامات انجام شده این طرح بوده است.

گفتنی است، در پایانه های استان همدان ۹۰۰ ناوگان مینی‌بوسی، ۳۵۰ ناوگان اتوبوسی، ۱۶ میدل باس و ۷۰۰ سواری کرایه فعالیت می کنند./

نظر شما