شناسهٔ خبر: 63181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان خبر داد؛

بازگشت بیش از ۵۷۶ هزار مترمربع از زمین‌های دولتی تصرف شده استان فارس به بیت‌المال

رفع تصرف اراضی ملی در تربت حیدریه فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از ۵۷۶ هزار متر مربع از زمین‌های دولتی با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس و هماهنگی با مراجع قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس افزود: تعداد ۲۹ مورد پرونده رفع تصرف فوری و ۱۲ مورد اجرای حکم در سطح استان در سه ماهه سوم ۹۷ به متراژ ۵۷۶۵۸۰ متر مربع به ارزش تقریبی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شد.

وی نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات را بسیار مهم و ارزنده دانست و تصریح کرد: از همه شهروندان درخواست می‌گردد به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی به اراضی با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس تماس حاصل و اطلاع رسانی نمایند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: چنانچه افراد قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی فارس به عمل آورند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

نظر شما