شناسهٔ خبر: 63191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

ساخت ۱۱۷ کیلومتر راه روستایی در شهرستان فاروج در دست اجرا است

علی علیمردانی سرپرست معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی از در دست اجرا بودن۱۱۷ کیلومتر راه روستایی در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی علیمردانی سرپرست معاونت مهندسی‌ و ساخت راه و شهرسازی در خصوص در دست اجرا بودن ۱۱۷کیلومتر راه روستایی در شهرستان فاروج اظهار داشت: بیش از۱۰کیلومتر راه روستایی در شهرستان فاروج آماده آسفالت داریم که به محض مساعد شدن شرایط جوی، آسفالت این محورها انجام خواهد شد.

وی به اعتبار پروژه‌های راه روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه های راه روستایی در شهرستان فاروج ۴۸۸ میلیارد ریال است که با تزریق این اعتبار و احداث این محورها،شاخص برخورداری از راه های روستایی این شهرستان ارتقا پیدا خواهد کرد.

علیمردانی اضافه کرد:در سال۹۷ نیز ۷کیلومتر راه‌ روستایی در این شهرستان آسفالت کردیم که هدف ما در نگاه استانی به صورت میانگین، آسفالت ۱۰۰کیلومتر راه روستایی در استان است و مطالبات پیمانکاران این بخش در شهرستان حدود ۲۱ میلیارد ریال است که تلاش میکنیم تا مطالبات را کمتر کنیم.

نظر شما