شناسهٔ خبر: 63461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مردم بعد از پایان بارندگی سفر کنند/ آماده‌باش ۷۰ اکیپ راهداری و ۸۰۰ راهدار در محورهای برفی استان/انسداد محور شهرکرد به مسجد سلیمان

تلاش راهداران استان زنجان برای برفروبی محورهای استان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۷۰ اکیپ راهداری و ۸۰۰ آماده خدمات‌رسانی در روزهای برفی اخیر هستند، گفت: بهتر است مردم سفرهای خود را به بعد از بارندگی‌ها موکول کنند.

احمد جمشیدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری درباره آخرین وضعیت محورهای برفی استان در بارندگی‌های اخیر به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: به دلیل بارندگی و بارش برف زیاد و مشکل بودن تردد در استان، محور شهرکرد به مسجد سلیمان و اندیکا فعلا مسدود شده است.

وی در بازدید از محورهای برفی استان با اشاره به بارش برف در نقاط مختلف افزود: در گردنه‌ها به خصوص "چری" برف سنگین شده است و تا یک متر هم می‌رسد. از رانندگان می‌خواهیم که خودروهای خود را حتما به زنجیر چرخ و سایر ابزار ایمنی مجهز کنند.

جمشیدی همچنین گفت: تا کنون ۷۰۰ اکیپ راهداری و حدود ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در اغلب محورهای استان به حالت آماده‌باش هستند و حدود ۸۰۰ نفر از همکاران هم به صورت ۲۴ ساعته در محورها آمادگی خدمات‌رسانی به هموطنان را دارند.

این مقام مسوول اضافه کرد: تاکنون هیچ مشکل خاصی در اثر بارش برف و باران در استان مشهود نیست و ترددها دچار مشکل نشده‌اند.

به توصیه مدیرکل راهداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به وضعیت بارش‌های شدید در استان و اغلب استان‌های همجوار، مسافران سفرهای خود را به بعد از بارندگی‌ها موکول کنند./    

نظر شما