شناسهٔ خبر: 63572 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۲۰ واحد مسکن مهر در شهرستان لاهیجان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و هیئت همراه از محدوده‌ها و محلات هدف باز آفرینی شهری و مسکن مهر لاهیجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان،ماکان پدرام مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از اقدامات صورت گرفته در محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری لاهیجان در خصوص پروژه میدان تا میدان لاهیجان رهنمودها و توصیه های لازم را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر لاهیجان یکی از شهرهای دارای طرح مصوب بهسازی و نوسازی می باشد گفت:پروژه میدان تا میدان لاهیجان به  مساحت ۸۰۰۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی۴۰درصد در حال اجراست.پدرام اضافه کرد:این پروژه تاییدیه بهره بردار و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان را دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد:پروژه مذکور با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در راستای بهسازی و ارتقای فضاهای شهری،محله‌ای در برنامه اجرایی مصوب ۱۳۹۷ اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه اذعان داشت:به منظور ارتقاء کیفی فضاهای عمومی در زیرساخت محلات،توسعه و تجهیز خدمات روبنایی،توان افزایی اجتماعی و نیز بهسازی،نوسازی و مقاوم سازی مسکن،برنامه اقدام مشترک طرح‌ها و پروژه‌های باز آفرینی شهر لاهیجان مصوب در ستاد استان مصوب و جهت تصویب نهایی به ستاد ملی ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای امروز،از پروژه مسکن مهر این شهرستان هم بازدید بعمل آوردند. پدرام در پایان خاطرنشان کرد:به یاری خداوند متعال تا پایان سالجاری ۲۰واحد مسکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما