شناسهٔ خبر: 63645 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاپایان سال۹۷ صورت می‌گیرد

نصب ۳ دوربین نظارت تصویری در راه‌های مواصلاتی گلستان

زینلی معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از نصب ۳ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از نصب ۳ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

علی زینلی گفت:این دوربین‌ها در محورهای گرگان-شاهرود (توسکستان)، آق قلا – بندرترکمن و محور جنگل گلستان سه راهی دشت(تنگه گل داخل محدوده جنگل) نصب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال انجام اقدامات عملیات اجرایی نصب این دوربین ها هستیم،افزود:در سطح محورهای استان در حال حاضر ۱۷ سامانه نظارت تصویری موجود است که با نصب و راه اندازی این ۳ دوربین تعداد آنها به ۲۰ سامانه می رسد.

به گفته زینلی،دوربینی که در محور جنگل گلستان نصب خواهد شد،طبق تفاهم نامه ای که با سازمان محیط زیست استان منعقد شده،علاوه بر پایش جوی و ترافیکی جاده به حفاظت و حمایت از گونه‌های جانوری و جنگل ها و مراتع کمک خواهد کرد.

سامانه‌های نظات تصویری جهت پایش وضعیت ترافیکی، جوی و استفاده بهتر کاربران جاده ها از محورهای مواصلاتی نصب و راه اندازی می شوند.

نظر شما