شناسهٔ خبر: 63663 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان گلستان مطرح کرد:

اجرای بازآفرینی شهری سبب رونق صنعت ساختمان و اشتغال است

حسین محبوبی مديركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با اجرای طرح بازآفرینی شهری در شهرهای استان علاوه بر انتفاع همه اقشار مردمی و صنعت‌های وابسته ساختمان، شاهد رونق اقتصادی و رشد اشتغالزايی در استان خواهيم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، حسين محبوبی، مديركل راه و شهرسازی این استان در ديدار با هيات مديره جدید انجمن انبوه‌سازان مسكن و ساختمان استان گفت: وجود مجموعه‌های متخصص در حوزه ساخت و ساز مسكن در استان بسيار سودمند است و بهتر است براساس قوانین موجود و ارایه پیشنهادها و برنامه‌ریزی در این بخش نقش بیشتری ایفاد کنند.

وی به طرح بازآفرینی شهری در محدوده بافت فرسوده شهرهای استان اشاره کرد و افزود: بازآفرينی شهری از مقوله‌های مهمی است كه انجمن انبوه‌سازان و سرمايه‌گذران در بخش مسكن می‌توانند در آن نقش اساسی داشته باشند.

محبوبی اضافه كرد: در سال جاری ۶ هزار و ۷۹۲ واحد ساخت مسکن در طرح بازآفرینی شهری سهم استان است که انتظار می‌رود با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط دولت، انبوه‌سازان در این طرح شرکت داشته باشند.

در اين ديدار اعضای هيات مدير انجمن انبوه‌سازان خواستار تسریع در صدور پروانه مدیریت، زمان پاسخ‌گویی درخواست‌ها در کمیسیون ماده ۵ و سازمان نظام مهندسی استان شدند و جهت سرمایه‌گذاری و همكاری‌ها اعلام آمادگی کردند./

نظر شما