شناسهٔ خبر: 64161 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون بازآفرینی و مسکن استان خبر داد:

واگذاری ۲۲۰ واحد مسکن مهر در استان گلستان/ عدم تخصیص اعتبار به پروژه‌های باز‌آفرینی سبب توقف شد

مسکن مهر معاون بازآفرینی و مسکن استان گلستان گفت: ۲۲۰ واحد مسکن مهر سه‌جانبه در استان واگذاری شده است، ولی مهم‌ترین مشکل ادامه پروژه‌های بازآفرینی عدم تخصیص اعتبار به آن‌ها در سال جاری است.

اسدلله پناه‌یزدان، معاون بازآفرینی و مسکن اداره راه و شهرسازی استان گلستان درباره آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی و مسکن این استان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: تقریبا بعد از قراردادهای سال ۹۶ تخصیص اعتبار در پروژه‌های بازآفرینی انجام نمی‌شود و بسیاری از پروژه‌ها متوقف شده‌اند.

وی با اشاره به چند پروژه معدود آماده بهره‌برداری در حوزه بازآفرینی افزود: پروژه دیوار سنگی کنار رود قلعه حسن در دست اقدام است و پروژه قلعه حسن و انجیراب گرگان نیز به تازگی به بهره‌بردای رسیده است.

معاون بازآفرینی و مسکن استان گلستان توضیح داد: همچنین پروژه خانه محله انجیراب گرگان نیز به تازگی کلنگ‌زنی شده و در دست انجام است.

وی درباره وضعیت پروژه‌های مسکن مهر نیز گفت: امسال حدود ۲۲۰ واحد مسکن مهر بهره‌بردای شد، ولی مشکلاتی در پروژه‌های مسکن مهر به دلیل افزایش قیمت‌ها وجود دارد و در این خصوص با متقاضیان چالش‌هایی ایجاد شده است که در نهایت نیز فشار بیشتری به متقاضیان جهت پرداخت بیش از مقدار توافق شده اولیه وارد می‌شود./   

نظر شما