شناسهٔ خبر: 64584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقش فعال پایانه مرزی بیله سوار در ارایه قابلیت‌های گردشگری

اردبيل رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نقش پایانه مرزی بیله سوار را در معرفی قابلیت های گردشگری و فرهنگی کشور بسیار مهم دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل, رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نقش پایانه مرزی بیله سوار را در معرفی قابلیت های گردشگری و فرهنگی کشور بسیار مهم دانست.

مونسان در بازدید از غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران از اقدامات این اداره کل در بحث فراهم کردن زیرساخت های گردشگری قدردانی کردو گفت:پایانه مرزی بیله سوار علاوه بر اینکه در حوزه تردد وجابجایی کالا و مسافر فعال است در معرفی قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری کشور و استان اردبیل نیز نقش بسزایی را ایفا می کند.

بهنام جو استاندار اردبیل نیز در بازدید از غرفه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در سالن ۲۰ و ۲۲ نمیشگاه بین المللی تهــران، ۲۴ ساعته شدن فعالیت پایانه مرزی بیله سوار را یادآور شد و افزود:با افتتاح فاز دوم این پایانه مرزی امیدواریم شاهد توسعه و رونق همه جانبه استان درامر گردشگری باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز در بازدید از این غرفه با بیان اینکه فاز دوم این پایانه شامل ۹ هکتار محوطه سازی است اظهار کرد:برای احداث این فاز ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی رحمتی با اشاره به وجود ۳۷ منطقه نمونه گردشگری وسفر سالانه حدود ۱۰میلیون نفر مسافر به استان اردبیل گفت:این اداره کل در تامین زیرساخت ها با همه توان برای توسعه صنعت گردشگری استان در میدان اقدام و عمل فعالیت است  و در همین راستا ۱۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با حضور ده کشور و تمامی استان ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیزبا هدف ارائه اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت ها ی گردشگری و معرفی قابلیت های پایانه مرزی بیله سوار با غرفه تخصصی حضورفعال داشته و میزبان مردم و برخی مسئولان کشوری و استانی بود.

نظر شما