شناسهٔ خبر: 64798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس از ۱۲ اسفند در گلستان

روحی رئیس اداره حمل و نقل مسافر گلستان خبرداد: پیش فروش حضوری و اینترنتی بلیط اتوبوس همزمان با سراسر کشور از ۱۲ اسفندماه جاری در ۴۱ شرکت و شعبه اتوبوسرانی استان شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان, رئیس اداره حمل و نقل مسافر گلستان خبرداد: پیش فروش حضوری و اینترنتی بلیط اتوبوس همزمان با سراسر کشور از ۱۲ اسفندماه جاری در ۴۱ شرکت و شعبه اتوبوسرانی استان شروع می‌شود.

قربانعلی روحی روز دوشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل متبوع گفت: هم استانی‌ها از ۱۲ اسفندماه جاری تا ۱۷ فروردین ۹۸ می‌توانند با رجوع به سامانه‌هایsafar۷۲۴.com ، savosh ، payaneha.com، payaneh.ir، مستر بلیط و بازارگاه به صورت اینترنتی (غیرحضوری) و با مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌های حمل و نقل اتوبوسرانی، بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه فروش بلیط‌های نوروزی با نظارت عالیه و مستمر استانی روبرو خواهد بود، ادامه‌داد: در صورت بروز هرگونه مشکل، مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا از طریق شماره تلفن ۰۱۷۳۲۶۸۱۷۹۲ نمایندگی اداره‌کل مستقر در پایانه مسافربری گرگان اعلام کنند تا رسیدگی شود.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: برای نوروز سال ۹۸ تعداد ۸۰ شرکت اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری با توان ۱۶۰۰ دستگاه ناوگان و ۳۲۳۵ راننده  و ۶ تشکل صنفی فعال هستند تا خدمات بهتری را نسبت به گذشته به هم استانی ها ارائه نمایند.

روحی یادآورشد: با توجه به آمار وضع موجود، هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای سرویس‌دهی به هم‌استانی‌ها وجود ندارد.

پارسال بیش از ۱۸۰ هزار مسافر در بخش حمل و نقل مسافر استان بواسطه ۲۰ هزار و ۸۳۹ سفر جابه جا شدند و تعداد ۲۱ هزار و ۶۹۳ فقره بلیط هم بصورت حضوری و غیرحضوری فروخته شد.

نظر شما