شناسهٔ خبر: 64810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

در سال ۹۸ کلیه تعهدات طرح مسکن مهر در گلستان به اتمام می رسد

جلسه 2 مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تا پایان شهریور سال ۱۳۹۸ تعهدات استان در طرح مسکن مهر به پایان رسیده و کلیه واحد ها به متقاضیان تحویل می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان, مدیر این اداره کل گفت: تا پایان شهریور سال ۱۳۹۸ تعهدات استان در طرح مسکن مهر به پایان رسیده و کلیه واحد ها به متقاضیان تحویل می شود.

حسین محبوبی در چهارمین جلسه شورای مسکن استان که با حضور احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در روز گذشته برگزار گردید به خبرنگار واحد مرکزی خبر استان گفت: پیرو سفر کاروان تدبیر و امید و ریاست محترم جمهور و دستور مقام عالی وزارت در خصوص انجام تعهدات در طرح مسکن مهر این جلسه برگزار و موارد لازم در این مطرح شد.

وی تعهدات استان را در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بیش از ۳۰ هزار واحد عنوان و افزود تا کنون بیش از ۲۹۰۰۰ واحد آن به اتمام و به متقاضیان تحویل شده است و باقیمانده حدود ۷۵۵ واحد می باشد که در شش ماهه اول سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دبیر شورای مسکن استان گلستان در خصوص چهارمین جلسه شورای مسکن استان گلستان گفت: تخصیص اعتبار جهت تکمیل سایت های مسکن مهر استان، آماده سازی اراضی مسکونی، تکمیل مساجد و مدارس داخل سایت های مسکن مهر، حل مشکل فاضلاب سایت های مسکن مهر مراوه تپه و کلاله و سایت کاج در گنبد از جمله مواردی بود که در جلسه مطرح و مقرر گردید از منابع ملی و استانی ومشارکت سایر ادارات خدمات رسان عضو شورای مسکن در خصوص رفع مشکلات سایت های مسکن مهر اقدام شود.

نظر شما