به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای کرمان، علی قاسمزاده، مديركل فرودگاه هاي استان جلسه کمیته تسهیلات نوروزی این فرودگاه که با حضور معاونان، رؤسا و مسووان اداره ها، ارگان ها، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد، گفت: هدف اصلی تمام اداره ها و ارگان ها تکریم مسافران است تا با خاطرهای خوش و بدون دغدغه سفر خود را انجام دهند.
وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل و تامين زیرساخت های لازم برای ارتقاي سطح كيفيت خدماترسانی به مسافران و همچنین کاهش تأخیرهاي احتمالی در پروازها افزود: تمام اداره ها، واحدها، ارگانها ، نهادها و شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه باید خود را برای هرگونه پیش آمد احتمالی آماده کنند و حضور جدی رؤسا و یا جانشینان اداره ها در زمان تمام پروازها برای ارايه بهتر و بیشتر خدمات و جلب رضایت مسافران الزامی است.
قاسم زاده گفت: تامین ایمنی و امنیت، ارايه خدمات بهینه فرودگاهی، آماده سازی نمازخانه ها، ترمینال ها، پارکینگ ها، زیباسازی محاوط و نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمايي، غرفه ها و تاکسیرانی و توجه به بهترین عملکرد در نوع برخورد و همکاری با مسافران برای پذیرش و درک بهتر مسايل پیش آمده احتمالی از اولویت های خدمت رسانی مستقیم به مسافران فرودگاهی است.
وي با تاکید بر خدمترسانی به موقع به مسافران نوروزی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران، در تمام پروازها، حضور راهنمای مسافر را خواهیم داشت.
وی همچنین گفت: وظیفه اداره کل فرودگاه های استان کرمان، آمادگی کامل برای مدیریت هرچه بهتر سفرهای نوروزی با وارسی دستگاه های ناوبری، کمک ناوبری، بازرسی، کمک بازرسی، سیستم های روشنايی و دیگر سیستم های عملیاتی است.
نظر شما