شناسهٔ خبر: 65002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی وضعیت مسکن مهر

شورای مسکن خراسان شمالی تشکیل جلسه داد

شوراي مسكن مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه شورای مسکن استان با هدف بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر با ۷ دستور کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مدیر این اداره کل گفت: جلسه شورای مسکن استان با هدف بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر با ۷ دستور کار برگزار شد.

مصطفی زاده به دستور کار جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه به موضوعات مسکن مهر از جمله آماده سازی سایت های مسکن مهر، خسارات وارده به واحدهای مسکن مهر در زلزله اردیبهشت ماه سال ۹۶، مشکلات تأمین اجتماعی پروژه های مسکن مهر استان پرداخته شد.

وی ادامه گفت: همچنین در این جلسه گزارش از وضعیت مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت شامل تعداد کل واحدهای افتتاح شده، واحدهای باقی مانده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و وضعیت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان نیز گزارشی از اشعابات آب و فاضلاب در سایتهای مسکن مهر بجنورد و شیروان ارائه شد.

لازم به یادآوری است جلسات شورای مسکن استان به ریاست استاندار و دبیری مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران دستگاههای زیربنایی و خدماتی استان ماهانه برگزار می شود.

نظر شما