شناسهٔ خبر: 65207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف جلوگیری از انسداد پل‌های بزرگ صورت می‌گیرد

اجرای طرح ترافیکی بر پل‌های بزرگ ورودی شهر جیرفت

پل سرجاز رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی راه و شهر سازی جنوب کرمان از اجرای طرح ترافیکی برپلهای بزرگ ورودی شهر جیرفت با هدف جلوگیری از انسداد این پل ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان, رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی  این اداره کل  از اجرای طرح ترافیکی برپلهای بزرگ ورودی شهر جیرفت با هدف جلوگیری از انسداد این پل ها خبر داد.

علی طاهرنژاد گفت: با توجه به حجم ترافیک روزهای پایانی امسال در موقعیت پلهای جنگل آباد وسرجاز طی بازدید کارشناسان این اداره کل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان طرحی جهت ساماندهی ترافیک تهیه و با همکاری این دو اداره کل در حال اجرا می باشد.

جانمایی۲۰۰ عدد نیوجرسی بر پلهای بزرگ

در این راستا تعداد ۲۰۰ عدد حفاظ بتنی نیوجرسی به مبلغ ۴ میلیارد ریال توسط اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان تهیه و درحال تخلیه در موقعیت مذکور می باشد.

علی طاهر نژاد بیان داشت:  پل دوم سرجاز به طول ۳۴۸متر با پیشرفت فیزیکی ۵۲در صد که تا مرحله ستون و سر ستون تکمیل و اکنون در حال ساخت تیرهای پیش ساخته می باشند و تا کنون ۲۵تیر ساخته شده و مابقی در حال ساخت هستند مطالبات پیمانکار بالغ بر ۲۵میلیارد ریال است که در سال جاری یک میلیارد صدو پنجاه میلیون ریال  اعتبار مصوب داشته و تا کنون هنوزاعتبار تخصیص نیافته است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اصلی و فرعی این اداره کل گفت: پل جنگل آباد به دلیل عدم تخصیص اعتبار و ضعف عملکرد پیمانکار در مرحله فسخ پیمان می باشد و بایستی جهت انعقاد قرار داد جدید به مناقصه گذاشته شود.

همجنین وی بیان داشت : با توجه به حجم ترافیک عبوری از محدوده مذکور از شهروندان و رانندگان محترم درخواست کرد که  ضمن رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی از سبقت و سرعت غیر مجاز جدا خودداری نموده تا باعث مسدود شدن محور و تضییع حقوق سایر رانندگان نگردند.

نظر شما