شناسهٔ خبر: 65374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در رزمايش مشترك ترافيكی و خدمات سفر استان

حمل و نقل مانور آمادگی ارگان‌های دست اندرکار سفرهای نوروزی در استان خراسان شمالی برگزار و هر یک از دستگاه‌های حاضر در مانور میزان آمادگی و امکانات موجود را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان خراسان شمالی، مانور آمادگی ارگان های دست اندرکار سفرهای نوروزی در استان خراسان شمالی برگزار و هر یک از دستگاه های حاضر در مانور میزان آمادگی و امکانات موجود را به نمایش گذاشت.

دراین مانور که اداره کل راهداري وحمل ونقل جاده اي ، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو ، اداره کل میراث فرهنگی ، پليس راه و سایر دستگاه های مرتبط حضور داشتند، بر آمادگی دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تاکید شد.

مدیر کل راهداري وحمل و نقل جاده اي خراسان شمالی  اظهار کرد: اين رزمايش ،نشان دهنده نمونه ای از آمادگی هایی است که استان خراسان شمالی برای ارائه خدمات به زائران دارد.

بديعي مقدم  خاطرنشان کرد، طرح نوروزی ۹۸ از تاریخ ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد که امیدواریم با تلاش همه کارکنان، سفری خوش را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

نظر شما