شناسهٔ خبر: 65440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كمترين آمار تلفات جاده‌ای در كشور مربوط به استان ايلام است

جلسه ایلام مديركل راه وشهرسازی استان ايلام در جلسه راهبری وضعيت تصادفات استان كه با حضور استاندار و ساير مسئولان استان برگزار شد از برنامه‌های مختلف اين اداره كل در جهت ايمنی محورهای ارتباطی استان در جهت كاهش بيش از پيش آمار تصادفات جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام، مديراین اداره كل در جلسه راهبري وضعيت تصادفات استان كه با حضور استاندار و ساير مسئولان استان برگزار شد از برنامه هاي مختلف اين اداره كل در جهت ايمني محورهاي  ارتباطي استان در جهت كاهش بيش از پيش آمار تصادفات جاده اي خبر داد.

مديركل راه وشهرسازي استان خاطر نشان كرد: در سال جاري  توسط اين اداره كل ۷۰ كيلومتر بزرگراه، ۱۴ كيلومتر راه اصلي و ۸۶ كيلومتر راه روستايي  تكميل و زير بار ترافيك قرار گرفته است و اين مهم با ساير خدماتي و تلاشي كه ساير دستگاهها از جمله راهداري و حمل و نقل جاده اي ، پليس راه، هلال احمر ، فوريتهاي پزشكي و ... باعث گرديده تا سالانه شاهد كاهش تلفات جاده اي با توجه به افزايش تردد وسايل نقليه در استان باشيم.

کاظمی افزود: براي ارتقاء و ايمني محورهاي استان برنامه هاي كوتاه مدت و ميان مدت و بلند مدت متعددي در دست اجرا و برنامه ريزي داريم كه در كوتاه مدت حذف نقاط پر حادثه وساماندهي تقاطع ها و در ميان مدت چهارخطه كردن ورودي و خروجي شهرهاي استان و در بلند مدت احداث بزرگراههاي مختلف و اتصال استان به آزاد راه از سمت شمال و جنوب استان و همچنين اتصال استان به شبكه ريلي كه با تكميل اين طرح ها در آينده شاهد توسعه همه جانبه استان خواهيم بود.

استاندار ايلام نيز در اين جلسه ضمن تقدير از عملكرد راه وشهرسازي استان و ساير دستگاههايي كه با همكاري و همدلي باعث كاهش تلفات جاده اي در استان شده اند افزود: دست يابي به اين مهم در حالي است كه روزانه بيش از ۳ هزار وسيله نقليه علاوه بر وسايل نقليه استان در محورهاي مختلف از جمله مسير هاي كرمانشاه- ايلام- مهران تردد مي كنند وسالانه بيش از ۵ ميليون زائر از مرز بين المللي مهران به عتبات عاليات مشرف مي شوند.

نظر شما