شناسهٔ خبر: 65460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح تقاطع غیر همسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی

میقانی گرگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افتتاح و بهره برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی عصر امروز شنبه با حضور استاندار خبر داد و گفت که برای این پروژه بیش از ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات رفع نقاط پرتصادف استان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان, مدیراین اداره کل از افتتاح و بهره برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح یساقی در بزرگراه گرگان- کردکوی عصر امروز شنبه با حضور استاندار خبر داد و گفت که برای این پروژه بیش از ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات رفع نقاط پرتصادف استان هزینه شده است.

مهدی میقانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع اظهار داشت: پروژه تقاطع یساقی یکی از پروژه‌های شاخص استان است که در دو فاز و به صورت زیرگذر در دو باند رفت و برگشت در حال ساخت است که از اول جاده یساقی تا اواسط جاده روشن آباد به طول ۱۵۰۰ متر امتداد دارد.

وی ادامه داد: مهمترین فعالیت های انجام شده در این پروژه شامل اجرای ۱۴۰ عدد شمع، اجرای ۳۰۵ متر دیوار رمپ، اجرای ۳۵۰ متر دیوار فیسینگ(دیورا نگهداری از خاک)،اجرای ۸۰۰ متر عملیات زیرسازی و روسازی روگذر گرگان-کردکوی و اجرای ۳۵ متر زیرگذر عابرپیاده است.

وی، اجرای منبع ۱۳۵ هزار لیتری جمع آوری آبهای سطحی زیرگذر،اجرای ۱۲۰۰ متر راههای فرعی،اجرای ۱۱۳۰ مترمربع تابلیه اصلی زیرگذر و اجرای ۶۵۰۰ تن آسفالت از فعالیت های دیگر انجام شده در این پروژه است.

میقانی اظهارکرد: اجرای فاز دوم آن که به صورت اجرای لوپ ضلع جنوب غربی و تکمیل رمپ های باقیمانده و دوربرگردان خواهد بود، بستگی به آزادسازی اراضی و املاک اطراف زیرگذر دارد.

۲۴۰ کیلومتر از ۵ هزارکیلومتر راه استان گلستان بزرگراهی است.

نظر شما