شناسهٔ خبر: 65500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد؛

اجرای فرایند ارزیابی عملکرد راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

ابراهيم مبارك قدم مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در شورای مدیران بر نگاه ویژه مدیران به ارائه مدارک و مستندات طبق شاخص‌های عمومی و اختصاصی برنامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال٩٧ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی, مدیر این اداره کل در شورای مدیران بر نگاه ویژه مدیران به ارائه مدارک و مستندات طبق شاخص‌های عمومی و اختصاصی برنامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال٩٧ تاکید کرد.

ابراهیم مبارک‌قدم دراین خصوص اظهار کرد : همه ساله براساس ماده ٨٨ قانون مديريت خدمات كشوري، دستگاه‌هاي اجرايي طبق شاخص‌های عمومي و اختصاص مورد ارزيابي قرار می‌گیرند.

وی همچنین بر ارائه برنامه‌ها و اولویت‌های کاری حوزه‌های مختلف اداره کل در سال٩٨ تاکید کرد و گفت: سیاست‌های اجرایی و برنامه‌ریزی ابتدای سال همانند نقشه راه، محور حرکت عملکرد و فعالیت‌های سازمان در طول سال عمل می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل در سال‌جاری برخلاف کمبودهای منابع مالی مثبت ارزيابي می‌شود، ادامه داد: اهداف کاری این مجموعه در سال آینده براساس سياست های کاری وزارت راه و شهرسازی که طی جلسه‌ای با حضور مقام عالی وزارت در هفته گذشته ابلاغ شد، تهیه و تدوین می‌شود.

مبارک‌قدم، تکمیل پروژه‌های مسکن مهر بالای ٣٠درصد پیشرفت اجرایی و دارای متقاضی و به‌روزرسانی شرایط واگذاری مسکن به اقشار کم‌درآمد و ارائه پیشنهاد برای تهیه طرح جامع مسکن استان را از مهمترین برنامه‌های حوزه مسکن برشمرد.

وی تصريح کرد: پیشنهاد می شود که برنامه جامع مسکن باتوجه به ظرفیت‌های اقتصادی بافت‌های شهری استان تهیه و ارائه شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان از به‌روزرسانی طرح‌های ناحیه‌ای حوزه شهرسازی و معماری در سال آینده خبر داد و گفت: طرح های توسعه و عمران ناحیه ای پس از اجرای طرح های آمایش سرزمین به منظور تدوین سیاست ها و ارائه راهبردها در زمینه کنترل توسعه شهری تهيه می‌شوند.

این مقام مسئول به بهره‌مندی از توانمندی نیروهای متخصص و تازه استخدام در پست‌های سازمانی تاکید کرد و افزود : سال آینده حوزه ساخت راههای روستایی طبق چارچوب سازمانی که از سوی وزارت راه وشهرسازی ابلاغ خواهد شد، به زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌انتقال می‌یابد.

مبارک‌قدم یادآور شد :مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان لازم است بر اتمام پروژه‌های جاری متمرکز شود.