شناسهٔ خبر: 65766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهداء گل به راننده هاي ناوگان اتوبوسي برون شهري خراسان شمالي

سفرهاي نوروزي مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، در ساعات پایانی سال و پیش از تحویل سال نو، در پایانه مسافربری بجنورد وشیروان حضوریافت وبه راننده های ناوگان عمومی اتوبوسي برون شهري گل اهدا کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم درپایانه مسافربری بجنوردوشيروان حضور یافت و به رانندگان خداقوت وسال نو را تبريك گفت.

وی در اين بازديداظهار داشت: مسافران باید با خاطر آسوده به مقصد خود برسند که این مهم ترین وظیفه رانندگان است تا آرامش را برای مسافران خود با رعایت نکات ایمنی، رانندگی با سرعت مطمينه فراهم کنند.

وی سفر با ناوگان عمومی را بهترین گزینه برای مسافرت ها عنوان کرد و گفت: مردم هم اکنون سفر باناوگان عمومی را  بعنوان سفري ايمن  می دانندو باید این مهم را با رعایت هرچه بیشتر قوانين ومقررات ورعايت قوانين مرتبط با حقوق مسافرحفظ کنیم.

در اين بازديد نمایندگان تشکل های صنفی حمل ونقل مسافر استان ومسولین بخش راهداری وحمل و نقل جاده ای، نيز حضور داشتند.

در اين بازديد از كليه شركتهاي حمل ونقل مسافري مستقردر پايانه مسافربري بجنوردوشيروان  با اهدا گل وبسته فرهنگي  سال را تبريك گفته واززحمات شبانه روزي آنان قدرداني نمودند.