شناسهٔ خبر: 65921 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد:

وقوع بارش‌های پراکنده در استان‌های تهران و البرز تا قبل از ظهر امروز/ پیش‌بینی بیش‌ترین شدت بارش‌های امروز در بخش‌های جنوبی و مرکزی استان فارس/ آب‌های خلیج فارس در دو روز آینده مواج است

باران با توجه به گزارش سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها امروز برای بخش‌های مرکزی و جنوبی استان فارس پیش‌بینی شده و استان‌های قم، سمنان، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، کرمان و اصفهان در بعضی از ساعات شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی براساس آخرین پیش‌بینی وضع هوا از سوی سازمان هواشناسی کل کشور، امروز در نیمه جنوبی استان فارس، شمال کرمان، غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، بخش‌های مرکزی خلیج فارس و برخی از نقاط استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غرب کرستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده که در ارتفاعات این بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

در این راستا وقوع بارش‌های پراکنده برای امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و یزد و همچنین تا قبل از ظهر در استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی شده است.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها امروز برای بخش‌های مرکزی و جنوبی استان فارس پیش‌بینی شده و استان‌های قم، سمنان، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، کرمان و اصفهان در بعضی از ساعات شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک خواهند بود.

براین اساس روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در اکثر نقاط کشور در بعضی از ساعات بارش پراکنده باران و بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج و متلاطم گزارش شده است.

با توجه به اطلاعات سازمان هواشناسی تهران امروز آسمانی کمی تا نیمه ابری خواهد داشت و احتمال بارش پراکنده و وزش باد نیز برای آن وجود دارد.

برچسب‌ها: