شناسهٔ خبر: 65979 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها از فرودگاه خرم‌آباد بازدید کرد

سیاوش امیرمکری مدیر عامل هواپیمای کشوری بازدید با حضور در فرودگاه خرم آباد، از اقدامات انجام شده برای مدیریت بحران و واحدهای عملیاتی این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به منظور بازرسی  از فرودگاه خرم‌آباد، وارد این فرودگاه شد.

امیرمکری در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل فرودگاه خرم آباد به خاطر مدیریت بحران و پاکسازی و عملیاتی کردن سریع فرودگاه، گفت: عملکرد سریع فرودگاه خرم آباد در جلوگیری از آسیب به فرودگاه و عملیاتی کردن آن، برای شرکت فرودگاه ها یک افتخار است. 

وی با اشاره به رفع سریع آبگرفتگی در فرودگاه خرم آباد گفت: اتفاقاتی که رخ داد، تجربه همکاران ما را برای مواجهه با بحران بیشتر کرده است. بعد از گذر از این دوران، با برنامه ریزی که با حوزه های عملیات فرودگاهی و مدیریت بحران خواهیم داشت،  پیش بینی ها و پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه در آینده انجام خواهیم داد. 

ادیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امروز به این فرودگاه آمدم تا ضمن تشکر از همکاران و بازدید از فرودگاه و اقدامات انجام شده، اگر مانعی بر سر راه اقدامات بعدی باشد، برای رفع موانع اقدام کنیم.

وی افزود: الحمدالله فرودگاه های کشور، به خاطر آمادگی همکاران و اقدامات به موقع، کمترین آسیب را در اتفاقات اخیر متحمل شدند. 

گفتنی است: امیرمکری در این سفر از واحدهای عملیاتی فرودگاه خرم آباد همچون برج مراقبت، اداره الکترونیک پروازی، واحد ایمنی زمینی و آتش نشانی و ترمینال فرودگاه، و همچنین از خسارات وارد شده به فرودگاه خرم آباد در جریان سیل اخیر بازدید کرد.