شناسهٔ خبر: 66177 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امام جمعه شهرکرد در دیدار با وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

لزوم نگاه ویژه دولت به منازل روستایی استان چهارمحال و بختیاری / مشکل عمده استان در توسعه نیافتن زیرساخت ها

جلسه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به عقب ماندگی تاریخی توسعه این استان تاکید کرد :عدالت در توزیع امکانات برای چهارمحال و بختیاری رعایت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت الاسلام محمد علی نکونام امروز روز سه شنبه در نشست با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده چهارمحال و بختیاری توسعه نیافتن زیرساخت ها از جمله راه است.

وی افزود: اگر مشکل راه های این استان حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر چهارمحال و بختیاری نیز برطرف خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد که سحرگاه روز سه شنبه از منطقه موگویی برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی به شهرکرد برگشته بود، افزود: در دهستان موگویی به دلیل نبود جاده دسترسی مطلوب، مردم تا چندین ماه در پیش برف باقی می مانند.

وی تصریح کرد: قرار بود برای رفع مشکلات جاده ای این منطقه محور گردنه عسل کشان بهسازی شود ولی نظریات کارشناسی با وجود اینکه دولت بودجه برای این راه اختصاص داده بود، باعث کُند شدن طرح توسعه راه منطقه شود و زیرسازی جزیی در این ناحیه صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از وزیر راه و شهرسازی خواست یکبار برای همیشه مشکل ارتباط دهستان موگویی را برطرف کند تا مردم به مرکز استان دسترسی داشته باشند.

نکونام تاکید کرد: دهستان موگویی هیچ راهی ندارد و مردم مجبورند در زمستان به سختی از جاده های استان لرستان عبور و مرور کنند و جاده های شهرستان اردل و دیناران نیز بسیار سخت است.

وی از مدیریت چهارمحال و بختیاری در بحران سیلاب قدردانی کرد و گفت : خوشبختانه این سیلاب تلفات جانی نداشت ولی زیرساخت و بخش کشاروزی بسیار آسیب دید که انتظار دولت اعتبارات لازم را به استان اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای دیگر استان استحکام سازی منازل روستایی است که دولت در این زمینه نگاه ویژه ای به استان داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد از وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت برای بررسی سیلاب اخیر درخواست کرد مشکل برق برخی از مناطق روستاهای سخت گذر این استان رفع شود.