شناسهٔ خبر: 66196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان:

ارتقای کیفیت سکونتگاه‌های شهری از مهم‌ترین اولویت‌های من است/ باید هرمزگان به پایتخت گردشگری کشور تبدیل شود

بندر هرمزگان آرش رضایی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه سواحل استان هرمزگان از دیگر برنامه های مهم است، اظهار کرد: برای آینده استان هرمزگان با مطالعه عمیق تر و همکاری تمامی دست اندرکاران، برنامه های عملیاتی مناسبی به پیش خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آرش رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توفیق خدمت در منصبی جدید نصیبم شد و فرصتی برای خدمت به مردم هرمزگان را به‌دست آورده‌ام.

وی با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان به واسطه این اعتماد تشکر می‌کنم، تصریح کرد: خدمات و زحمات مهندس شیری بر هیچکس پوشیده نیست و افتخار می کنم در کنار وی بخشی از برنامه‌هایی را که دنبال می‌کرد، انجلم دهم.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان هرمزگان با ابراز امیدوارم از انتقال تجربیات مهندس شیری خصاصتی به وی، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت سکونتگاه‌ها در شهرهای استان هرمزگان از مهم‌ترین اولویت‌ها در برنامه‌هایم است.

وی اضافه کرد: برخی ناهماهنگی های ساخت و سازی در استان هرمزگان همچون شهر بندرعباس و قرارگیری ناهماهنگ برخی کاربری های سبب یک بی نظمی شده است.

رضایی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه سواحل استان هرمزگان از دیگر برنامه های مهم است، اظهار کرد: برای آینده استان هرمزگان با مطالعه عمیق تر و همکاری تمامی دست اندرکاران، برنامه های عملیاتی مناسبی به پیش خواهیم برد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه باید هرمزگان را به پایتخت گردشگری کشور تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: باید برای تحقق این موضوع بیش از پیش تلاش کرد و با روند افزایشی حضور گردشگران در هرمزگان به طور حتم این موضوع محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازسازی و ساماندهی بافت های ناکارآمد با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد تا به نقطه مطلوب برسیم.